7 May 2016

PASTELS DANCE.

Coat:  ZARA  o  Pants: H&M  o  Backpack: ZARA  o  Sweater: RALPH LAUREN  o   Heels: MICHAEL KORS  o  Ring: YES   o  Nails: KLIK   o   Shades: MISSONI

Płaszcz:  ZARA  o  Spodnie: H&M  o  Plecak: ZARA  o  Sweter: RALPH LAUREN  o   Szpilki: MICHAEL KORS  o  Pierścionek: YES   o  Pazury: KLIK   o   Okulary: MISSONI

Cześć kochani, ja wciąż w wirze roboty, dyplom za miesiąc wisi nade mną nieubłaganie. Do tego przeziębiłam się okrutnie w majówkę i ostatni tydzień romantycznie spędziłam w łóżku. Ale nie daję się chorobie, robota wre  i nowy post dla Was już gotowy. Kolejny sezon z rzędu modne są pastele (szok!) i biel w wersji total look. Jeżeli sięgniecie po te rozwiązanie, zwróćcie szczególną uwagę na odcienie bieli - ważną rzeczą jest żeby były one do siebie maksymalnie zbliżone. Wbrew pozorom nie jest to takie proste - jak mawiają Eskimosi, biel ma przeszło 40 odcieni.  Co Wy na to? Klasyka, baby blue i biel, lubicie czy zostajecie przy mniej romantycznych rozwiązaniach?
___________________________________________________________________________________________________

New springy look is up with another trend of the season pastels and total white look. minimal baby blue coat mixed with classy white sweater and skinny white jeans. How do you like this casual yet romantic ootd, Fashion Lovers?

___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

25 comments:

  1. Płaszczyk i plecaczek to prawdziwe cuda :)

    ReplyDelete
  2. Ale świetna stylizacja. Piękne pastele :) Obserwuję!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Płaszcz to mój faworyt w tej stylizacji :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. Cudowny płaszczyk! :) Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia! :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja za pastelami nie do końca przepadam, choć przyznam, że na innych przyjemnie mi się je ogląda :)

    o, na Tobie - na ten przykład - ten płaszcz wygląda genialnie!

    ReplyDelete
  6. Wspaniała stylizacja i przepiękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam pastelowy niebieski. A pazurki masz cudne :')
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  8. Śliczny płaszczyk, uwielbiam błękit ale w bieli z Twoją figurą wyglądasz idealnie :)

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia, bardzo przypominasz mi księżną kate :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny zestaw kochana.
    Płaszczyk i torebka bardzo przepadły mi do gustu :)
    Super fotki !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  11. cudownie wyglądasz w tym pastelowym zestawie;)

    ReplyDelete
  12. Ralph Lauren,widoczny od razu.Niesamowite i eleganckie ubrania.
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. mam taki sam płaszczyk:) świetne połączenie, szczególnie podoba mi się plecak

    ReplyDelete
  14. Cudowny płaszczyk, ale moja uwagę zwróciły cudne pazurki:)
    Zapraszam do siebie, www.kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo ładnie Ci w tych kolorach :) Ja osobiście lubię ciemne kolory.
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny wiosenny, pastelowy look. Podoba mi się Twoja fryzura:)

    xyzqui.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. a beautiful lady wearing beautiful dressing get more detail here Latest Women Fashion Trend

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam pastelowe kolory, to szczegół, że ubieram się na czarno haha.

    http://rougeper.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Me ha encantado el look y las fotos son preciosas
    Un besito guapa

    ReplyDelete
  20. Nie wiem na czym bardziej się skupić, na zestawie, czy pięknej otoczce, ktora wspolgra tu idealnie :)
    Baby blue sama uwielbiam- nawet w moim ostatnim poście się on pojawił :)

    piękny swieży i dziewczęcy zestaw :)

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  21. Płaszczyk i plecak są świetne<3
    Pieseczek jest przeuroczy!:)))

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  22. ładny płaszczyk :)

    https://agiistyle.blogspot.com/

    ReplyDelete