6 August 2016

MARGIELA.

 Top:  CLICK  o  Shorts: ESCADA  o  Sneakers: NIKE  o   Full cap: HERE  o  Watch: BURBERRY   o   Bag: MICHAEL KORS  o  Sunglasses: MISSONI   o   Nails: HERE

 Tunika:  KLIKNIJ TU  o  Szorty: ESCADA  o  Sneakersy: NIKE  o   Full cap: KLIK  o  Zegarek: BURBERRY   o   Torba: MICHAEL KORS  o  Okulary: MISSONI   o   Pazury: KLIK 


Tym razem coś niezwykłego - czyli Panda w sportowym wydaniu. Nie mogło jednak zabraknąć mojego akcentu przełamania dlatego nie mogło zabraknąć kobiecych dodatków w postaci dużych bransolet oraz srebrnej obroży.  Cały look dopełnia czapka z daszkiem typu full cap z uszami myszki Miki - weźcie przykład ze mnie i nie bierzcie siebie za  serio:)  Co Wy na to, fashioniści mali i duzi, a Wy pielęgnujecie w sobie cząsteczkę dziecka?!

___________________________________________________________________________________________________


Hi there, Fashion Lovers! I'm happy to present you my latest sporty look with very hot Marginal top and grey shorts with lovely heart shaped pockets on the back and Mickey Mouse full cap. What do you think about this look? Hope you will like it:)
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M 

16 comments:

  1. Jestem zachwycona sportową Tobą!
    Czapka robi tak wielkie wrażenie, że aż chce się krzyczeć wow - niby taki banalny dodatek, a dodaje stylizacji naprawdę tego czegoś wyjątkowego! I okulary... mega twarzowe! Z przyjemnością bym Ci je skradła - dawaj! :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  2. Hello! I am your newest follower and loved your post. I look forward to reading more. Have a great weekend and happy blogging!

    Jen @ Professional Bloggers Association
    www.ProfessionalBloggersAssociation.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia i cały look.

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    ReplyDelete
  4. Fantastycznie w tej sportowej wersji :) Nie poznałabym Cię, taki z Ciebie niezwykły kameleon :)
    Świetna cała stylizacja i świetne detale, tunika, odlotowa czapka i futurystyczne dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo przypadło mi do gustu

    ReplyDelete

  6. Shop deeply discounted shoes, clothing and accessories. Find the best deals on top brands for men and women!


    The Most Impressive Men's/Womens Dresses And Shoes

    ReplyDelete
  7. Masz świetną figurę! Czapka jest rewelacyjna, sama bym nosiła, bo nadal zwariowana ze mnie dusza :) tunikai kolor szminki jestem na tak!

    ReplyDelete
  8. Oglądam Twoje zdjęcia i jestem zachwycona jesteś przecudowną osobą, umiesz cudownie dobrać strój i je kompletować jestem po wielkim wrażeniem. Pozdrawiam // szereemeta.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Love this look <3

    Blog : http://www.weartoloveyourself.com
    Instagram : https://www.instagram.com/kittykeyj/
    Facebook Page : https://www.facebook.com/FoodAndBeauty/

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja! W moim stylu. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    ReplyDelete