25 December 2016

FELIZ NAVIDAD!

Dress: HERE  o  Earrings & ring: APART  o  Pumps: HERE    o  Necklace: SWAROVSKI   o   Nails: HERE  

Sukienka: TUTAJ  o  Pierścionek & kolczyki: APART  o  Obrączka: W.KRUK    o  Szpilki: TUTAJ    o  Kolia: SWAROVSKI   o   Pazury: TUTAJ 
  

Kochani!!! Nie będę Was zanudzać i odrywać od cudnych chwil świętowania, więc bez zbędnych wstępów chciałabym złożyć Wam (lekko spóźnione) świąteczne życzenia. Życzę Wam zasp spokoju, lodowisk wolnego czasu, w którym będziecie mogli zając się sobą i rozwinąć swoje pasję, obfitych opadów dobroci i życzliwości przez które przebrniecie w dobrym zdrowiu. Ot tyle, lub aż tyle. BARDZO STYLOWYCH ŚWIĄT PANDZIAKI, ODE MNIE I OK FUKI! (mojego ukochanego kociego syna jeśli ktoś jeszcze nie wie).

_______________________________________________________________________________________________________________

My darling readers, may I wish you a very merry little Christmas filled with serenity, joy, good health and family time! Have a very stylish year ahead!
___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

10 comments:

  1. Ta sukienka jest piękna.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  2. Jesteś przeurocza, przeglądałam wcześniejsze stylizacje i cieszę się, że trafiłam do Ciebie. :) Zostawiam obserwację.


    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  3. Zaczne od tego przeuroczego kotka, jest przesłodki <3
    Jeśli chodzi o stylizacje, aksamit podoba mi się i ten kolor i fason, szczególnie ta falbanka, jest słodko ale nie przesłodziłaś :)

    ReplyDelete
  4. Wow, cudowna sukienka. Widzę, że ten materiał zyskuje znowu popularność :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kochana wyglądasz pięknie, sukienka jest cudna i te butki - dla mnie rewelacja ;)

    ReplyDelete