30 May 2017

MAUVE.

Dress: HERE    o   Bag: KARL LAGERFELD  o  Heels: CONHPOL ELITE  o   Earrings: HERE   o   Sunglasses: MISSONI    o    New hair: HERE   o   Nails: HERE


Sukienka: TUTAJ    o   Torebka: KARL LAGERFELD  o  Szpilki: CONHPOL ELITE  o   KOLCZYKI: TUTAJ   o   Okulary: MISSONI    o    Nowa fryzura: TUTAJ   o   Pazury: TUTAJ

Kochani, jeśli ktoś jeszcze nie widział zapraszam do oglądania wiosennego wydania Magazynu Modny Śląsk, w którym jestem redaktorem działu mody i fotoprodukcji, jestem także autorką, zarówno pod względem stylizacji jak i fotografii, męskiej okładki oraz edytorialu mody męskiej - KLIKNIJ TUTAJ!
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

6 comments:

  1. ale bajecznie, zgadzam się z komentarzem wyżej. Piękna sukienka <3

    ReplyDelete
  2. Śliczna sukienka :) pięknie :)

    ReplyDelete
  3. Sukienka prezentuje się niesamowicie <3 jestem zachwycona

    ReplyDelete
  4. Piękna sesja... co do stroju Ty - świetnie, ja wyglądałabym tragicznie w tych kolorach XD pozdrawiam. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
  5. wow jestem zachwycona:) wyglądasz po prostu obłędnie;)

    ReplyDelete